събота, 5 ноември 2011 г.

Офлайн медиите – отново на мода

Никое издание без сайт няма шанс.

 
 

Изпратено до Вас от Комитата чрез Google Читалня:

 
 

чрез Your personal Jesus от nname.org на 11-11-4

Медийната парадигма става все по-объркана. Глобализацията, социалните мрежи и *-сферите ебаха майката на традиционния издателски бизнес.

Първо печатните медии се свиват и оттам се печели по-малко и трудно. Масово издателите се започнаха мигриране към онлайн медии – за да установят, че там също е ташак и няма никава печалба. Сега махалото се връща обратно, пускат се вестници и списания без никакъв сайт, онлайн присъствие и съответно шанс да се възприемат и популяризират сред аудиторията.

Изводът е, че информацията вече няма стойност и няма бизнес в превеждането й от един език на друг. Единственият капитал на издателите са доверието към тях и ако не го продават под масата – са обречени на плавен спад.

Съществуването на печатен пазар в България също е една илюзия. "Вестниците" са пълни с полу-истини за послу-състояли се сензации, банален PR и натрапване на всякакви обществени паразити и реклама на мобилни оператори с неработещи счетоводни системи. Хората вече не плащат за информация, плащат само за долнопробни лъжи и малко сеир. Почти всички оживяли вестници са жълти, те са тип художествена литература и основното вярно е имената на хората в тях и чат-пат някоя снимка от неприятен за снимани ъгъл. Тук там-съществуват някаки островчета, по-затворени медии с вярна и годна за доене аудитория, но те са остатъци от миналото и няма как такива да бъдат тепърва създавани.

Това Бъдеще… докато го измислим какво ще е… то взе че стана настояще…


 
 

Какво можете да направите оттук:

 
 

Няма коментари: