сряда, 2 ноември 2011 г.

Свободата, Санчо…

всичко за фронта на биоразнообразието!

 
 

Изпратено до Вас от Комитата чрез Google Читалня:

 
 

чрез Маркетинг лоКал от Александър Крумов на 11-11-2

Следва един чудесен пост от един от най-активните фенове на Маркетинг лоКал във Facebook. Браво, Благо и мерси.

Свободата, Благо, е като салама киселото мляко… Салама! Киселото мляко! Салама! Киселото мляко! … В тази сложна главоблъсканица ме хвърли концепцията на Кисело мляко Freedom.

Очеваден е стремежът на производителя да се докопа до място в поста "Топ 9 бг имена на млека" на The Marketing Blog. Криетивът навярно е плод на общите усилия на Бор Чвор и Герма-95, две компании, които не са непознати на българския млекоядец.

Щастливи косатки и вторачени сурикати красят кофичка на този уникален маркетингов и стандартен хранително-вкусов продукт. Зад дъбоката идея явно се крие скрита кампания на WWF или Animal Planet за опазване на биоразнообразието. Очаквайте Айрян Freedom с кенгуру, сирене Freedom с мравояд и кашкавал Freedom с коала.

Трудно ми е да си представя къде е връзката между млякото (кравата) от една страна и косатката и сурикатите от друга; между Балкана от една страна и окена и саваната от друга. Може би нещо ми убягва. Очаквам вашите идейни разяснения в коментарите.

Благо ми е,
Благо Янакиев


 
 

Какво можете да направите оттук:

 
 

Няма коментари: