Изпратено до Вас от Комитата чрез Google Читалня:
Следва един чудесен пост от един от най-активните фенове на Маркетинг лоКал във Facebook. Браво, Благо и мерси.
Свободата, Благо, е като салама киселото мляко… Салама! Киселото мляко! Салама! Киселото мляко! … В тази сложна главоблъсканица ме хвърли концепцията на Кисело мляко Freedom.
Очеваден е стремежът на производителя да се докопа до място в поста "Топ 9 бг имена на млека" на The Marketing Blog. Криетивът навярно е плод на общите усилия на Бор Чвор и Герма-95, две компании, които не са непознати на българския млекоядец.
Щастливи косатки и вторачени сурикати красят кофичка на този уникален маркетингов и стандартен хранително-вкусов продукт. Зад дъбоката идея явно се крие скрита кампания на WWF или Animal Planet за опазване на биоразнообразието. Очаквайте Айрян Freedom с кенгуру, сирене Freedom с мравояд и кашкавал Freedom с коала.
Трудно ми е да си представя къде е връзката между млякото (кравата) от една страна и косатката и сурикатите от друга; между Балкана от една страна и окена и саваната от друга. Може би нещо ми убягва. Очаквам вашите идейни разяснения в коментарите.
Благо ми е,
Благо Янакиев
Какво можете да направите оттук:
- Абонирайте се за Маркетинг лоКал с помощта на Google Читалня
- Започнете да използвате Google Читалня, за да сте в крак с новостите от всички ваши любими сайтове
Няма коментари:
Публикуване на коментар