събота, 5 ноември 2011 г.

DiVino.Taste – форум на божествения нектар

Действайте де, някой трябва да ни плати пиенето ;-)

 
 

Изпратено до Вас от Комитата чрез Google Читалня:

 
 

чрез The Man On The Silver Mountain от Майк Рам на 11-11-4

Не съм голям пияч, нито пък разбирам много от алкохол. Пия малко – и като избор, и като количество. Винаги съм смятал, че човек трябва да бъде грамотен в избора си както на храна, така и на питие. И ако храната ни е нужна, за да съществуваме, и понякога се налага да правим компромиси с качеството й, за да си напълним стомаха, то към пиенето човек може да подхожда доста по-избирателно и да предпочете качествените напитки. За мен е важно удоволствието от пиенето, а не да се насвяткам безпаметно.

Точно поради това бях много приятно изненадан да разбера за предстоящия форум DiVino.Taste. На него не само ще бъдат изложени за дегустация качествени български вина, но и ще има специализирани обучения (мастър класове), както и свободни лекции, посветени на виното.

Винаги съм смятал, че виното е божествена напитка – нектарът, за който разказват още в древногръцката митология, но не винаги успявам да уцеля онзи сорт, онзи вкус, който най-добре би ми паснал на настроението и на храната, която консумирам. Смятам, че към виното трябва да се подхожда внимателно, нежно и с любов, и за разлика от много мои приятели предпочитам „купешкото" вино пред домашното. Дори и да е скъпо, една чаша добро вино може да ти сгрее не само стомаха, но и душата, което не може да се каже за домашния киселоч, който трябва да се разрежда с лимонада, за да можеш да го пиеш :-)

Част от мастър класовете на DiVino.Taste вероятно са предназначени за разбирачи. Аз не съм такъв, но открих теми за лаици като себе си: със сигурност ще посетя лекцията Вино за начинаещи, за да науча малко повече за това как да пия вино с разбиране, а може би няма да е зле да науча и как се съчетава вино с храна, с други думи – кое е най-подходящото мезе за всеки тип вино. Сигурно ще е готино, а ще можем да си купим и някоя бутилка от наистина хубаво вино!

Събитието ще се проведе на 19 и 20 ноември 2011 г. (събота и неделя) в Централния военен клуб на бул. "Цар Освободител" 7 в София. Изложението ще бъде отворено за посетители от 10:00 до 18:00 часа, а тук можете да видите цялата програма на събитието. Ако се видим там, после можем и да пием по едно вино заедно! :-)

Вижте един видео клип, представящ целите на форума и неговите лектори, и ако след това ви се допие вино – купете си билет и елате на 19 и 20 ноември да се видим. Аз ще съм там!


Ако харесвате публикациите в този блог, ако неговото съдържание ви е интересно или забавно, за да сте сигурни, че няма да изпуснете нещо важно, абонирайте се за съдържанието на блога чрез RSS фийд или по имейл.


Filed under: Събития Tagged: DiVino.Taste, вино, некатарът на боговете, удоволствието от пиенето, форум на виното

 
 

Какво можете да направите оттук:

 
 

Няма коментари: