понеделник, 7 ноември 2011 г.

Новата топла напитка „Бело“

Защо не снима бутилката бе

 
 

Изпратено до Вас от Комитата чрез Google Читалня:

 
 

чрез Блогът на нервната акула от nervousshark на 11-11-7

Новата топла напитка „Бело" (ударението на „о"-то е добавено допълнително със зелен маркер) – анонс, залепен на бара в хижа „Алеко", не успях да разбера за какво става въпрос. Сега като гледам снимката, ми се струва, че може да е това нещо върху бара (а може и да не е). Него ден беше лудница по случай Деня на туризма и не ми хрумна в тълпата да се огледам по-внимателно.

Интересно решение за наименование, но вероятно само от моята пречупена гледна точка. Предполагам, че има достатъчно хора все още, които като чуят „бело", не се сещат за онази микстура, която тук продават за кокаин (със специална надценка, ако е внос по второ направление от олимпийски шампион). Съвсем идиотски ми хрумна, че ако в близките чайни започнат да продават имитации на белото на Алеко поради небивалия му успех, ще ги кръстят „шанò".

Изтрещяването е пълно, оглупяването също, светът не се върти само около найфлая, различните крайноквартални диалекти и любовните многостени на футболисти, проститутки, пандизчии и медийни курви (примерно).

Исках да напиша нещо смешно, но ми стана тъпо да се гавря с усилията на хората в планината, въпреки че таратоторът им е с огромна надценка, а и смешното напоследък хич не е смешно. Мога да се взема насериозно и мъдро да заключа: животът ни е шанò, изборите ни са шанò, политиците ни са шанò, истинското е там някъде. Някъде при остаповите балконски палми и фикуси на Рио де Жанейро.

Само дето мъдрост няма, дори бодрияровия симулакрум у нас е просто едно шанò.



 
 

Какво можете да направите оттук:

 
 

Няма коментари: