вторник, 1 ноември 2011 г.

Google Reader е мъртъв, да живее Feedly!

Емо, ще го тествам и аз твойто нещо, ама нямам много надежда. (К+)

Емил Георгиев: Google Reader е мъртъв, да живее Feedly!:

Image: Feedly Fluid Icon by sxtxixtxcxh

on Flickr


Feedly Fluid Icon



Днес настъпи предизвстената смърт на Google Reader която Комитата е анализирал доста емоционално.


Защо предизвестената ли?


Ами съвсем наскоро бях попаднал на един постинг точно по темата, който дори бях споделил в RSS четеца на Google и колкото и много да ми се щеше да линкна към него – не успях да го намеря в чист вид след идиотския facelift…


Както и да е, четенето и споделянето трябва да продължат, и както изглежда отчайващо се нуждаеме от


добри алтернативи.


В присъщия си маниер Комитата вече сподели опита си с временен workaround, но аз нещо не го рефлектирам на 100%…


Може би вече се питате кой е моят алтернативен избор?


Трара, лейдис енд джентълмен, горд съм да ви представя Firefox разширението


Feedly


Да, Feedly могат да ползват всички, които браузват интернет с помощта на Огнената Лисана.


Не мога да кажа, че е ultima ratio но е определено по-добре от новия дизайн на Гугълския четец.


Та, кои са му


предимствата


пред преродения в грях ветеран на RSS емисиите?



  1. Споделянето, в това число и в Google Reader, върви безпроблемно.

  2. Структурата в известен смисъл напомня на онази от стария Гугълски четец.


За трето обаче ще трябва още да го потествам, че в момента нещо не ми текнува…


Където предимства, там разбира се и


недостатъци -


за сега наистина лошо впечатление ми прави невъзможността бързо да стигна до спеделеното от онези, които следвам. За целта минавам през “organize contents” и някъде долу ги виждам обединени под надпис “Buzz”.


Тегавичко, признавам, но все пак по-добре от новия Google Reader, където все още дори не съм открил този приятен в миналото feature…


Summa summarum алтернативи има, а и в така създалата се ситуация само може да очакваме раздвижване в тази пазарна ниша. На няколко места се споменаваше favit, та ще взема утре-други ден да му хвърля едно око.




Related posts:

  1. Google PageRank от 0 на 3 за по-малко от месец



Няма коментари: