понеделник, 7 ноември 2011 г.

Да се бодваме

 
 

Изпратено до Вас от Комитата чрез Google Читалня:

 
 

чрез Маркетинг лоКал от Александър Крумов на 11-11-7

Имах малко по-надуто мнение за Happy. И предните им реклами не бяха върха на кинематографичното изкуство, но "бодвам", е бая ниско профилен глагол за верига с претенции, но пред кризата всички сме равни. В същото време въпросният призив прави клипа доста по-запомнящ се от масовия потребител.

На много интернет люде, кoито стоят достатъчно далеч от масовия вкус, рекламата ще се стори супер тъпа. В своята същност в това се крие нейната посредствена гениалност. Да, сценарият е крайно безидеен и тривиален, но пък използването на телевизионни образи е супер стар и изпитан прииом, които продължава да е популярен на запад. Това, което може би обърква рекламата са трите изключително разнородни типажа, които сядат на една маса. Дали това показва едно ясно или размиващо се позициониране, е трудно е да се каже. Но, като цяло, не е важно какво мислим ние, защото бърз поглед върху коментарите под клипчето във vbox показва едностранната народна любов.


 
 

Какво можете да направите оттук:

 
 

Няма коментари: